att kuttra en bimbo, blommor & bin

Kommentarer
Landén

Lätt Bonka bäver ;)

Svar: #bonka bäver# har jag ej hört sedan jag var 14år så kul med lite nostalgi, men vad säger då det kvinliga könet ? :) kram-www.lillapingu.blogg.se
Lillapingu

2013-07-25 » 13:21:52 BLOGG: http://www.skaneinnebandy.blogg.se
Trixie

Hihi, love you <3

"Ha sex" får jag väl vara tråkig att säga ;)

Svar: torris! haha
Lillapingu

2013-07-27 » 22:08:50 BLOGG: http://triix.blogg.se
emz

Beror väl på vem man ligger med och vem man pratar med :) till dom gamla säger jag ju inte att jag knullat hahaaha säger helst ingenting :P om man ligger med sin kille, ja jag skrev ju ligger med sin kille så det är väl vad jag säger :D ofta man säger "vi älska inatt" HAHA!! knulla låter så vulgärt :P o älska för nördigt :P att ha sex eller ligga säger man väl :D hallåååeeeee :D


ps
fan vad jag tradar

Svar: hej emz! ja jo jag kan nog hålla med dig om att man väljer sina tillfälle för ordet (knulla) med vet att många använder just det! dock tycker jag att kuttra låter lite gulligt, och sexxa får ju gå! det är troligtvis mitt ord för att (ligga) ! KRAM - WWW.LILLAPINGU.BLOGG.SE
Lillapingu

2013-07-30 » 21:16:30

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0