IZABELLAS VAGN!

Kommentarer
lina

båda finns kvar :) välj vilken du vill köpa. skicka ett mail till mej med bilder o annat.. ja, det som står som utbytbart :) min mail: [email protected] .. där hörs vi med kontonr, jag fixar klart designen med dina bilder o texter, sen sätter jag in den i din blogg :) bra va?

Svar: Låter toppen :) skickar imorgon till din mail! Ska kolla på dem en gång till innan jag väljer :) tack
Selma Grylin

2013-03-31 » 21:00:26 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se
Lina

Kollade nu, men inget hade kommit. Ska kolla med datorn ikv. Surfar med mobilen nu, kanske hamnade i skräpkorgen? Eller så är det jag som inte fattar något av hotmails nya design, haha.. Såg att dom hade ändrat. Men jag kollar ikväll :)

Svar: Vad bra, nej den nya designen är lite skum :/ haha.Hör av dig om du hittar det annars testar vi igen ;)
Selma Grylin

2013-04-02 » 13:36:02 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0